Szkolenia

 

Skuteczne strategie w social media 
 
Autorskie seminarium skierowane do firm oraz osób indywidualnych. Dzięki warsztatom, każdy z uczestników stworzy swój własny pomysł na wykorzystanie marketingu społecznościowego – jakie produkty promować oraz które narzędzia dobrać, aby uzyskać oczekiwane efekty. 

Zagadnienia:

  • Prezentacja najważniejszych mediów i ich wykorzystanie: FACEBOOK, TWITTER, G+, PINTEREST, INSTAGRAM, SNAPCHAT, YOUTUBE, BLOGOSFERA oraz inne
  • Omówienie możliwości, jakie daje social marketing w zależności od rodzaju produktu, grupy docelowej czy typu oferty.
  • Kreowanie wizerunku marki / działania pro-sprzedażowe – jakie narzędzia wybrać w zależności od celu jaki firma chce osiągnąć.
  • Sprawdzone i skuteczne metody formułowania mailingów zintegrowanych na Facebook’u oraz bussmarketingu na Twitterze, Blipie i Golden Line.
  • Jak spowodować, aby w przeciągu kilku godzin użytkownicy sami rozpowszechnili informację o produkcie czy usłudze w sieci? – działanie marketingu wirusowego.
  • Jak redagować teksty na blogach czy portalach, aby zbudować relację z użytkownikiem i nie popaść w rutynę?
  • Jak dobrać strategię marketingu społecznościowego w zależności od innych, prowadzonych w tym samym czasie działań i kampanii firmy w Internecie?
  • W jaki sposób mierzyć efekty działań firmy na serwisach społecznościowych?
  • Najczęściej popełniane błędy w social marketingu – omówienie nietrafionych kampanii.
  • Najlepsze kampanie – prezentacja wybranych marek, case studies.
  • Przedstawienie rozwiązań, które bezpośrednio przełożyły się na zyski i wzrost sprzedaży dzięki portalom społecznościowym.

Szkolenia - zobacz galerię zdjęć: tu